Na polskim rynku zadebiutuje nowy luksusowy magazyn. Naczelną Agnieszka Gruszczyńska-Hyc
Jeszcze w tym roku pojawi się na rynku polska edycja dwumiesięcznika wnętrzarskiego „AD” wydawana przez Domio Publishing Polska na podstawie umowy licencyjnej z Condé Nast. „AD Polska” będzie 10. edycją „AD” na świecie. Redaktorką naczelną magazynu została Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Oksana Sogor - dyrektorką ds. cyfrowych.
Pierwszy numer dwumiesięcznika „AD Polska” (skrót od Architectural Digest Polska) planowany jest na jesień 2023 r. Agnieszka Gruszczyńską-Hyc została redaktor naczelną pisma, a Oksana Sogor dyrektorką ds. cyfrowych. Zespół będzie miał siedzibę w Warszawie.
- Pojawienie się „AD Polska” jest oznaką dojrzałości polskiego rynku architektury i designu. Jestem przekonana, że prezentacje najlepszych osiągnięć światowego designu w połączeniu z selekcją doskonałych polskich projektów i sztuki pozwolą nam przyciągnąć i rozwijać grupę odbiorców zainteresowanych treściami premium oraz informować ich o rosnącym rynku dóbr luksusowych i wzornictwa - mówi Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna „AD Polska”.
„AD Polska” będzie wydawany na podstawie umowy licencyjnej pomiędzy Condé Nast i Domio Publishing LLC. Wydawnictwo Condé Nast licencjonuje w Polsce również luksusowy magazyn modowy "Vogue".
Domio Publishing Polska to wydawca tytułów lifestylowych, modowych i wnętrzarskich, takich jak „Elle”, „Harper’s Bazaar”, „Elle Decoration” i „Cosmopolitan” na rynku ukraińskim, współpracował też z Society of British and International Design w Ukrainie.
„AD Polska” poświęcony architekturze i wnętrzom
- „AD” to wyjątkowe wydawnictwo na polu architektury, projektowania i wyposażenia wnętrz. Wierzymy, że nasze doświadczenie i wiedza w tej dziedzinie pomogą nam zapewnić odbiorcom inspirujące treści, spostrzeżenia i wiedzę na temat projektowania i stylu życia – mówi Nataliya Dunayska, wydawca i dyrektor generalny Domio Publishing Polska.
„AD Polska” ukaże się równolegle w wersji drukowanej i online. W magazynie znajdą się treści poświęcone architekturze i wnętrzom. Misją „AD Polska” na wszystkich platformach będzie prezentowanie najpiękniejszych domów i wnętrz charakteryzujących się wyjątkowym designem, kunsztem i dbałością o szczegóły, a także dzielenie się wiedzą i poradami ekspertów w zakresie dekoracji wnętrz i aktualnych trendów. Pismo prezentować będzie również światowe nowinki i prace uznanych architektów, projektantów i rzemieślników.
Dołącz do dyskusji: Na polskim rynku zadebiutuje nowy luksusowy magazyn. Naczelną Agnieszka Gruszczyńska-Hyc