SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ad.net większy od Onet.pl

Jak wynika z najnowszych danych sieć reklamowa Ad.net jest największym biurem reklamy on-line

Wortal Wirtualnemedia.pl dotarł do najnowszego raportu firmy CR Media Consulting SA - Ad.Media Report. W całości poświęcono jest ono unikalnemu wydarzeniu: premierze wyników badania MegaPanel PBI/Gemius.

Według autorów raportu - Jacka Kołtonika i Macieja Chodorowskiego z firmy CR Media, oficjalna prezentacja danych, która odbyła się 11 stycznia 2005 była niepełna, gdyż pomijała najważniejszych graczy na polskim rynku reklamy online, czyli internetowe agencje reklamowe. Dlatego postanowiono przygotować specjalny raport z uwzględnieniem wszystkich najważniejszych podmiotów.

Jak wynika z raportu  Ad.Media Report -  największym potencjałem pod kątem liczby użytkowników, dysponuje sieć reklamy internetowej Ad.net (6,94 mln). Oznacza to, że za pośrednictwem sieci Ad.net, reklamodawca może dotrzeć do ponad 3/4 użytkowników polskiego internetu (76,38%). Przewaga Ad.netu nad drugim biurem reklamy - Onet.pl - wynosi 175 tysięcy użytkowników. Strony reprezentowane przez biuro Onet.pl odwiedzane są w ciągu miesiąca przez 6,77 mln użytkowników. Na trzecim miejscu znajduje się sieć IDMnet, dysponująca potencjałem 6,48 mln użytkowników, wyprzedzając biuro reklamy WP.pl (6,15 mln użytkowników).

Lp.Biuo reklamyZasięg miesięczny [%]UżytkownicyLiczba odsłon [mln]
1Ad.net           76,38%     6 942 156          508
2Onet.pl74,45%6 766 2491 675
3IDMnet71,30%6 480 843368
4Wirtualna Polska67,64%6 147 524730
5ARBOmedia54,13%4 920 046204
6INTERIA.PL52,32%4 755 449420
7o231,50%2 863 315259
8Adclick31,03%2 820 18960
9gazeta.pl27,34%2 485 281190
10QNET25,97%2 360 09449

- Podsumowując: w pierwszej piątce znajdują się 3 biura reklamy sieci reklamowe i 2 biura reprezentujące portale.

Łącznie 12 największych biur reklamy dysponuje potencjałem 8,92 mln użytkowników, co oznacza, że za ich pomocą można dotrzeć do ponad 98% polskich internautów - czytamy w raporcie.

(Uwaga: ze względu na to, iż dane, którymi dysponowali autorzy pochodzą z października 2004 roku, poszczególne witryny i produkty zostały przypisane do domów sprzedaży zgodnie ze stanem na koniec października 2004 roku.)

Dołącz do dyskusji: Ad.net większy od Onet.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl