Ad.net utrzymuje pozycję lidera
Zasięg ARBOmedia Polska przewyższył zasięgi biur reklamy Onet oraz Wirtualnej Polski - wynika z lipcowych danych Megapanel PBI/Gemius.
Firma Ad.net utrzymuje pozycję lidera internetowych biur reklamy, na drugim miejscu znajduje się ARBOmedia, który przewyższyło zasięgi biur reklamy Onet oraz Wirtualnej Polski - pokazują lipcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, opracowane przez ARBOmedia.
"Drugie miejsce na rynku to nasz niewątpliwy sukces, który osiągnęliśmy dzięki wszystkim serwisom które reprezentujemy. Przewyższając pod względem zasięgu czołowe polskie portale zyskujemy kolejne argumenty aby jeszcze intensywniej walczyć o wzrost udziału w rynku. Na zaistniałą sytuację niewątpliwie wpływ ma przejęcie przez ARBOmedia Polska sieci internetowej QNET w czerwcu br., ale także lojalność i wzrost zainteresowania Internautów serwisami tematycznymi. Warto też zwrócić uwagę, iż obecnie pośród trzech czołowych biur reklamy pod względem zasięgu znajdują się dwie sieci reklamowe, co nas bardzo cieszy. Trendy w reklamie internetowej na największych rynkach w Europie pokazują, iż systematycznie rośnie znaczenie wortali tematycznych w stosunku do portali. Podobny trend zaczyna być widoczny również w Polsce. " - komentuje Bartosz Drozdowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ARBOmedia Polska.
W kwietniu 2005 roku na pierwszym miejscu był Ad.net, na drugim biuro reklamy Wp+Allegro, na trzecim Onet a na czwartym ARBOmedia Polska.
Dołącz do dyskusji: Ad.net utrzymuje pozycję lidera