Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google
Od 1 lipca sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. rozszerzyła swoją ofertę reklamy w wyszukiwarkach o zakup linków sponsorowanych w Google.
Dotychczas kampanie prowadzone były w wyszukiwarce NetSprint (obsługującej m.in. Wirtualną Polskę)
Wartością dodaną oferty jest bieżąca analiza i optymalizacja kampanii za pomocą systemu ad.SEO, opracowanego przez agencję interaktywną IMPartner. ad.SEO umożliwia maksymalizowanie efektywności kampanii, również poprzez agregowanie i analizę danych historycznych.
"Prowadzenie kampanii reklamowej wykorzystującej linki sponsorowane w Google nie kończy się na zakupie oferty. Proces kontroli i optymalizacji kampanii przerzucony jest na zleceniodawcę. Wspieramy naszych klientów w tych działaniach, dzięki ad.SEO jesteśmy w stanie prowadzić kampanie w sposób półautomatyczny, maksymalizując osiągane efekty i minimalizując ich koszty", mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.
Reklama w wyszukiwarkach cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców a Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich internautów. Według badań MegaPanel PBI/Gemius (04.2005) miesięcznie stronę www.google.pl odwiedza prawie 6.7 mln polskich internautów.
Reklama w boksie w Google nie powinna przeszkadzać internautom. Prezentowana jest w postaci tekstu po prawej stronie ekranu. Boks zawiera tytuł, 2 linijki tekstu reklamowego oraz adres URL do odpowiednio opisanej strony. Założeniem linku sponsorowanego jest jego użyteczność - reklama nie może więc internauty wprowadzać w błąd, zawierać zbyt dużej ilości wielkich liter, wykrzykników, przymiotników wartościujących (typu "najlepszy", "najtańszy", etc.). Ponadto Google nie zezwala na umieszczanie linków do stron, do których próba wejścia lub wyjścia ze strony powoduje wyświetlenie okienka pop-up.
Dołącz do dyskusji: Ad.net oferuje boksy reklamowe w wyszukiwarce Google