Acxiom Business Day
17 listopada b.r. w Warszawskim Centrum Finansowym Acxiom Polska będzie gościć swoich klientów i partnerów na corocznym spotkaniu biznesowym.
Z wysokości 30 piętra wieżowca Warszawskiego Centrum Finansowego będziemy patrzeć na prowadzoną przez nas i przez wszystkich Zaproszonych działalność biznesową z innej, nowej perspektywy. Hasło przewodnie konferencji - "Poznaj swojego Klienta! - wiedza o konsumentach i jej praktyczne wykorzystanie dla realizacji celów biznesowych" - służyć nam będzie jako drogowskaz przy poszukiwaniu odpowiedzi na bardzo ważne , z punktu widzenia osiągnięcia sukcesu rynkowego, pytań: kim są nasi najlepsi klienci, dlaczego odchodzą, jak ich związać z naszą firmą i marką?
Jednym z praktycznych i najbardziej skutecznych rozwiązań pomocnych przy rozważaniu tych zagadnień jest profilowanie grup klientów i przewidywanie ich zachowań konsumenckich za pomocą systemów segmentacyjnych. Eksperci Acxiom Polska zaproszą Gości konferencji do aktywnego uczestnictwa w premierze najnowszego systemu segmentacji gospodarstw domowych - PERSONICX.
Dzięki unikalnej metodologii, stosowanej z sukcesem na wielu międzynarodowych rynkach przez klientów Acxiom Corporation, system Personicx pozwoli także na precyzyjne przypisanie każdego, polskiego gospodarstwa domowego do jednego z .... segmentów. Różnice pomiędzy parą zamieszkałą w wielorodzinnym bloku z "wielkiej płyty", która dopiero zaczyna tworzyć własne gospodarstwo domowe a małżeństwem z dziećmi żyjącym na przedmieściach, będącym u szczytu swojej kariery zawodowej, mogą być przez specjalistów od marketingu natychmiast dostrzeżone i wykorzystane.
O segmentacji, ale w nieco innym ujęciu opowie także przedstawiciel firmy ComArch - partnera spotkania. Spotkanie zakończymy dyskusją na temat budowania relacji i możliwości osiągnięcia spójnego wizerunku klienta w całej organizacji.
Patronat nad konferencją objęli:
BiznesNet, Wirtualnemedia.pl oraz Magazyn Brief.
Szczegółowa agenda konferencji dostępna jest na stronie:
http://www.acxiom.pl/polska/1224367/
Dołącz do dyskusji: Acxiom Business Day