Actimel z Ad room - w trosce o zdrowie
Na nośnikach typu Ad room trwa miesięczna kampania reklamowa Actimela
Plakaty zamieszczono na 750 nośnikach, głównie w placówkach służby zdrowia. Poprzez sieć nośników typu Ad room możliwe jest dotarcie w ciągu miesiąca do około 7 milionów wyselekcjonowanych odbiorców.
"Wykorzystanie nośników Ad room w ramach kampanii takiego potentata jak Danone, jest najlepszym dowodem na to, że nasze nośniki są zarówno doskonałym medium reklamowym dla średnich klientów jako główny obszar działań reklamowych, jak i dla tych największych jako oryginalne i precyzyjne uzupełnienie multimedialnych działań reklamowych" - komentuje Ryszard Straus, Prezes Zarządu Press Service.
Przedstawicielem handlowym sieci Ad room jest firma Media Broker. W ramach prowadzonej kampanii reklamowej nośniki Ad room dla firmy Danone Sp.zo.o. wykupiła agencja MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Actimel z Ad room - w trosce o zdrowie