Acer w nowej kampanii zachęca do podjęcia działań na rzecz Ziemi
Firma Acer, producent sprzętu komputerowego rozpoczęła nową kampanię pod hasłem "Join the green race", w ramach której promuje proekologiczne zachowania. Ambasadorką akcji została Magdalena Boczarska.
W ramach akcji “Join the green race” firma Acer stworzyła film, który zachęca do podjęcia działań na rzecz Ziemi.
- Nasz spot to opowieść o pędzącym współczesnym świecie i poszukiwaniu w nim swojego miejsca. To zarazem wyzwanie, które rzucamy konsumentom i naszej konkurencji, by stanęli do Green Race’u i razem z nami pościgali się w rozwiązaniach i działaniach, które pomogą środowisku - wyjaśnia Jeremi Rybak, head of marketing Acer Poland.
W ramach kampanii prowadzone będą różne akcje edukacyjne w mediach społecznościowych marki oraz w ramach współpracy z wybranymi influencerami i znanymi w Polsce osobami. Jedną z nich jest aktorka i zarazem ambasadorka Acer, Magdalena Boczarska, która została głosem wspomnianego filmu. Kolejne akcje i osoby w nią zaangażowane zostaną zapowiedziane przy kolejnych etapach tego projektu.
Prócz manifestu, w ramach kampanii internauci mogą zobaczyć szereg rozmaitych formatów wizualnych - m.in. postów socialmediowych na Facebooku i Instagramie, reklam wideo czy bumperów na YouTube. Akcji towarzyszy konkurs w social mediach ze wsparciem influencerskim. Znani instagramerzy zachęcają wszystkich do wzięcia udziału w specjalnym challenge’u #JoinTheGreenRace i zaprezentowaniu swoich proekologicznych działań na rzecz środowiska. Nagrodami są m.in. laptopy Aspire Vero.
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine. Zakup i planowanie mediów zrealizował Zenith (Publicis Groupe).
Dołącz do dyskusji: Acer w nowej kampanii zachęca do podjęcia działań na rzecz Ziemi