SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“A normalnie o tej porze” TVP 2 przegrywa z konkurencją

Nowy popołudniowy magazyn TVP 2 “A normalnie o tej porze” ogląda znacznie mniej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie na innych głównych stacjach. Dwójka pracuje nad ulepszeniem formuły talk-show.

“A normalnie o tej porze” zadebiutowało na antenie 28 lutego br. i nadawane jest w dni powszednie o 16.35. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po pięciu odcinkach program zgromadził średnio 420 tys. widzów przy udziale wynoszącym 4,02 proc. w grupie 4+ i 4,16 proc. w komercyjnej 16-49. To mniej niż w analogicznym okresie ub.r., gdy w tym paśmie TVP 2 miała 1,09 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 9,84 proc. i 11,90 proc.

Liderem w czasie emisji talk-show jest TVP 1 z udziałem na poziomie 30,85 proc. nadająca wtedy “Celownik “i “Teleexpress” - programy o ugruntowanej pozycji na rynku. Podobnie jest w przypadku stacji komercyjnych. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje Polsat (19,56 proc. udziału), nadając docu-crime “Malanowski i partnerzy” oraz docu-soap “Dlaczego ja?”, a trzecia jest telewizja TVN (15,98 proc., “Rozmowy w toku”, “Sędzia Anna Maria Wesołowska”, “Sąd rodzinny”).

- To trudne pasmo, ogromna część rynku jest zajęta już przez innych nadawców, dlatego musimy przyzwyczaić widzów do nowego programu - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Alicja Resich-Modlińska, szefowa redakcji “A normalnie o tej porze” oraz “ Pytania na śniadanie”. - Magazyn został bardzo dobrze przyjęty od strony wizualnej, znakomicie spisują się prowadzący. Pracujemy jeszcze nad formułą dziennikarską i lepszym sprofilowanie omawianych w programie tematów - dodaje.

Dane telemetryczne okazują, że “A normalnie o tej porze” oglądają głównie kobiety, widzowie w młodzi (w wieku od 25 do 29 lat) i ci po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi.

Program “A normalnie o tej porze” to nadawany na żywo talk-show społeczno-kulturalny. W programie znaleźć można rozmowy z gośćmi m.in. na tematy społeczne, lifestylowe, kulturalne czy dotyczące show biznesu. W magazynie są także relacje reporterskie i felietony. Talk-show prowadzą Agnieszka Szulim, Wojciech Jagielski, Paweł Korsun, Olimpia Ajakaiye i Jason Polak.


Widownia “A normalnie o tej porze” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
28-02-2011 388 481 3,67% 3,90%
01-03-2011 491 069 4,68% 5,62%
02-03-2011 345 847 3,29% 2,80%
03-03-2011 501 426 4,71% 4,53%
04-03-2011 380 423 3,73% 3,90%
Średnia 421 550 4,02% 4,16%

 

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+
AMR SHR %
TVP 1 3 183 191 30,35%
Polsat 2 051 524 19,56%
TVN 1 676 224 15,98%
TVP 2 – A normalnie... 421 550 4,02%

 
Profil widowni talk-show

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 39,89% 83
Kobiety 60,11% 116
Wiek  4-9 4,62% 78
 10-15 2,55% 38
16 - 19 1,17% 21
20 - 24 2,55% 32
25 - 29 9,05% 102
30 - 34 6,92% 84
35 - 39 4,48% 61
40 - 44 3,02% 47
45 - 49 10,32% 150
50 - 54 13,18% 164
55 - 59 8,05% 104
60+ 34,08% 169
Wlk. miasta Wieś 47,34% 121
< 50 tys. 22,35% 93
50-100 tys. 4,90% 57
100-200 tys. 7,16% 89
> 200 tys. 18,25% 91
Zawód Top management 6,55% 75
Pracownicy średniego szczebla 11,16% 74
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,16% 101
Emeryci 42,07% 164
Inni 20,06% 65
Wykształcenie Podstawowe 45,97% 102
Średnie 34,03% 115
Wyższe 12,83% 102
Inne 7,17% 56


 

Dołącz do dyskusji: “A normalnie o tej porze” TVP 2 przegrywa z konkurencją

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lili
Ten program to ...TRAGEDIA...WIELKA
0 0
odpowiedź
User
walter
ale tytuł newsa - niezłe ;)
0 0
odpowiedź
User
Wolski
A może Janek Ordyński poprowadzi ten talk-show. Jest taki uroczy i wygadany że na pewno oglądalność skoczy w Himalaje.
0 0
odpowiedź