960 tys. widzów „Rinke za kratami”. 12,68 mln zł z reklam
Nowy cykl dokumentalny „Rinke za kratami” oglądało jesienią średnio 959 tys. osób. Polsat w czasie emisji produkcji był wiceliderem w całym rynku telewizyjnym, a w grupie komercyjnej zajął pierwsze miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 12,68 mln zł.
Cykl „Rinke za kratami” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 22.10, w okresie od 9 września do 11 listopada br. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 959 tys. widzów przy udziale na poziomie 9,45 proc. w grupie 4+ i 12,72 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,12 mln oglądających, zgromadził przedostatni odcinek formatu.
Widownia trzech topowych odcinków cyklu „Rinke za kratami”
Wszyscy 4+ | ||
AMR | SHR % | |
04-11-2015 | 1 124 724 | 10,89% |
23-09-2015 | 994 229 | 10,38% |
09-09-2015 | 989 251 | 10,29% |
Polsat w paśmie nadawania nowego formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP2, emitująca wówczas gł. „Na sygnale” i filmy fabularne, której udział wśród wszystkich widzów wyniósł 10,02 proc. Trzeci był TVN („Kto poślubi mojego syna?, „Żony Hollywood” i filmy; 8,03 proc. udziału), a czwarta - TVP1 (gł. „Po prostu. Program Tomasza Sekielskiego”, „Firmowe ewolucje” i filmy; 5,56 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był liderem, a dalej uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 1 016 705 | 10,02% | 9,06% |
Polsat - Rinke za kratami | 958 515 | 9,45% | 12,72% |
TVN | 814 557 | 8,03% | 10,16% |
TVP1 | 564 605 | 5,56% | 4,67% |
Cennikowe wpływy reklamowe z dziesięciu odcinków cyklu wyniosły 12,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Rinke za kratami” to cykl dokumentalny, w którym widzowie mieli okazję poznać wszystkie aspekty funkcjonowania zakładu karnego i życia w nim. Mogli oni zobaczyć pracę funkcjonariuszy więzienia, poznać osadzonych i ich historie. Przewodnikiem po więzieniu był Rinke Rooyes, szef firmy Rochstar, która wyprodukowała dokument. Program zrealizowany został w Zakładzie Karnym w Krzywańcu.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.
Dołącz do dyskusji: 960 tys. widzów „Rinke za kratami”. 12,68 mln zł z reklam
- oto zadanie mafii sowiecko-żydowskiej i chyba TeleVizjaNiepolska ma to w swoich programach szyte coraz grubszymi nićmi...