9 ofert w przetargu Ministerstwa Rozwoju, m.in. od dsk, Aplan Media i Tarraya
W przetargu Ministerstwa Rozwoju na kampanię skierowaną do firm poszkodowanych koronawirusem wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. dsk, Fabryka Komunikacji Społecznej, Aplan Media i Tarraya.
Resort planuje przeznaczyć na przygotowanie i organizację zintegrowanej i dopasowanej do wszystkich kanałów (prasa, radio, telewizja, internet) kampanii informacyjno-edukacyjnej, skierowanej do przedsiębiorców, których mogły dotknąć skutki epidemii COVID-19 3,1 mln zł brutto.
Współpracą z ministerstwem w tym zakresie zainteresowane są: agencja dsk (oferta z ceną 930,5 tys. zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (2,98 mln zł), Bringmore Advertising (570 tys. zł), Social Art (1,09 mln zł), Five Media (1,23 mln zł), Aplan Media (729,5 tys. zł), Tarraya (664,3 tys. zł) oraz konsorcja: Fabryka Marketingu z Krajową Izbą Gospodarczą (2 mln zł) i Unlimited z Media Group (2,34 mln zł).
Kampania ma obejmować prasę, radio, telewizję i internet. Jej celem jest zwiększenie wiedzy na temat możliwości wsparcia dla przedsiębiorców oferowanego w tzw. Tarczy antykryzysowej, promowanie takich serwisów internetowych, jak gov.pl/rozwoj, gov.pl/tarczaantykryzysowa, Biznes.gov.pl oraz infolinii dla przedsiębiorców. Kampania ma też spowodować wzrost świadomości istnienia serwisu biznes.gov.pl, oraz zachęcać do korzystania z e-usług udostępnianych za jego pośrednictwem i promować dodatkowe dostępne instrumenty wsparcia dla przedsiębiorców.
Przetarg trwał od 13 do 25 maja i prowadzony był w trybie przyspieszonym. Resort uzasadniał, że jest to spowodowane koniecznością pilnego udzielenia zamówienia w celu prowadzenia kampanii edukacyjno-informacyjnej dla przedsiębiorców dotyczącej tzw. tarczy antykryzysowej.
Dołącz do dyskusji: 9 ofert w przetargu Ministerstwa Rozwoju, m.in. od dsk, Aplan Media i Tarraya