SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

870 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. TVP2 wypada słabiej od konkurencji

Nowy program „Przygarnij mnie” ogląda średnio 873 tys. widzów. TVP2 w paśmie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków nowego cyklu „Przygarnij mnie” wyniosła 873 tys. osób. Przełożyło się to na 6,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana jest na antenie TVP2 w niedziele o godz. 18.55, począwszy od 29 marca br.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek audycji, którą przyciągnął przed telewizory uwagę 927 tys. osób.

Oglądalność audycji odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

29-03-2015

18:55:20

927 001

6,06%

05-04-2015

18:58:59

899 358

6,51%

12-04-2015

18:58:36

790 172

5,55%

Średnio:

873 012

6,05%

W paśmie nadawania „Przygarnij mnie” TVP2 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, która emituje wówczas: teleturniej „Jaka to melodia?”, magazyn „Wiadomości naukowe” i „Wiadomości”, a udział tego kanału wynosi 20,15 proc. Dalej plasują się: TVN (gł. „Fakty”, „Sport” i „Pogoda”; 15,03 proc.) oraz Polsat („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda” i program „Państwo w państwie”; 13,36 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Przygarnij mnie” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 909 535

20,15%

11,46%

TVN

2 170 307

15,03%

15,91%

Polsat

1 928 489

13,36%

14,45%

TVP2 - Przygarnij mnie

873 012

6,05%

5,16%

„Przygarnij mnie” to cykl, w którym widzowie mogą śledzić losy siedmiu psów ze schroniska, które zostały zaadaptowane przez znane osoby. Podczas trwania programu opiekunowie i ich pupile biorą udział w rywalizacji, którą ocenia jury: Olga Frycz, Michał Olszański oraz Sylwester Wardęga. Audycję prowadzi Marzena Rogalska, a za jej produkcję odpowiada firma Jake Vision (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: 870 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. TVP2 wypada słabiej od konkurencji

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lessi
Smutne to i zastanawiające, że wolimy oglądać skoki do basenu i disco polo, miast programu propagującego odpowiedzialne psie adopcje.
Później większość narzeka na medialną papkę i wypowiada modne w ostatnich latach: "nie mam telewizora". Ale co jakieś badanie oglądalności, to górują śmieciowe formaty i tania, przaśna rozrywka, a jak tylko coś ciut bardziej ambitnego nie daj boże, to nikt albo mało kto ogląda...
0 0
odpowiedź
User
Dereshex
Ten program wcale nie promuje adopcji tylko z psów robi cyrkowców, a przy okazji lansuje gwiazdki typu Nosel czy pani Miss.
0 0
odpowiedź
User
Adam
Wardęga wrzucając swój ostatni filmik do sieci część widzów zniechęcił do swojej osoby. Stą spadek.
0 0
odpowiedź