SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“7420 Milion od zaraz” spada z anteny Polsatu

Polsat zaledwie po miesiącu nadawania zdejmuje z anteny teleturniej “7420 Milion od zaraz”, który prowadzi Krzysztof Ibisz. Show od początku emisji gromadził niedużą widownię.

Polsat pokaże jeszcze dwa odcinki programu nadawanego w niedziele o 17.45 – ostatni, piąty widzowie będą mogli zobaczyć 30 stycznia br. Jak się dowiedzieliśmy w Polsacie, nadawca planował pierwotnie emisję pięciu albo ośmiu odcinków “7420 Milion od zaraz”. Powodem usunięcia show z ramówki już po miesiącu jego nadawania są słabe wyniki oglądalności.

Mimo ogromnej autopromocji na antenie Polsatu (m.in. kilka wersji spotów z udziałem Ibisza i gwiazd stacji) średnia widownia pierwszych trzech odcinków teleturnieju wyniosła 1,31 mln przy udziale wynoszącym zaledwie 8,56 proc. w grupie 4+ i 10,1 proc. w 16-49, a wyniki spadały z odcinka na odcinek. Polsat przegrał w paśmie emisji show z TVP 1 i TVP 2, wyprzedził jedynie nadającą wówczas powtórki stację TVN (ale w 16-49 przegrał też z TVN, szczegóły oglądalności i ocena programu).

Oficjalnego komentarza stacji dotyczącego przyczyn zdjęcia programu nie udało nam się w czwartek uzyskać.

W programie „7420 Milion od zaraz” uczestnicy, których w domach odwiedzają reporterzy z kamerą, muszą przekonać widzów, że to oni zasługują na wygraną pieniężną. Główna nagroda show wynosi zależnie od poparcia widzów 333 333,34 zł lub 1 mln zł. Teleturniej powstaje na podstawie formatu firmy ZED, a produkuje go firma ToroMedia.

W lutym br. Polsat w niedzielnym paśmie o 17.45 zamiast “7420...” początkowo emitować będzie filmy fabularne, a pod koniec miesiąca wejdą do niego powtórki drugiej serii “Szpilek na Giewoncie”. Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement.

Dołącz do dyskusji: “7420 Milion od zaraz” spada z anteny Polsatu

73 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Nina T., won z Grupy.
0 0
odpowiedź
User
dzfdf
Program bardzo dobry, tylko zła polityka reklamowa i pora emisji. Jeśli zamiast 3 tygodni wstecz, reklamowali (bardziej przejrzyście, ale z nutką tajemnicy) 3 miesiące przed i zapraszali nie na niedzielne popołudnie, lecz na sobotę wieczór, to może ludzie by oglądali. Program fajny, tylko Nina wszystko musi spier..lić.
0 0
odpowiedź
User
sggg
Ibisz to głupi laluś którego nikt nie lubi. Sam sobie zrobił taką autopromocję w mediach w ostatnim roku. Jest głupi
0 0
odpowiedź