SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

447 tys. zł w budżecie marketingowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, prawie połowa trafiła do TVP

W 2018 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zleciło usługi z zakresu marketingu i public relations na kwotę niemal 447 500 zł. Tak wynika z odpowiedzi na interpelację poselską, jakiej udzielił Izabeli Leszczynie resort.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Posłanka Platformy Obywatelskiej, Izabela Leszczyna, zapytała w grudniu ub. roku, jakie wydatki w związku ze zlecaniem usług marketingowych i PR-owych poniosło Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w 2018 roku. - W ostatnich latach do opinii publicznej przedostawało się wiele informacji dotyczących wątpliwych, z punktu widzenia racjonalności i celowości, wydatków związanych m.in. z reklamami - uzasadniała parlamentarzystka.

W lutym br. resort udzielił odpowiedzi, z której wynika, że wydatki te wyniosły ponad 447 498 zł. Najwięcej kosztował zakup czasu antenowego w Telewizji Polskiej - 199 204,40 zł (resort nie precyzuje, co dokładnie zrobiono w ramach tej kwoty). 81 057 kosztowała produkcja telewizyjnego spotu reklamowego dla ministerstwa, który wykonała Agencja Reklamowa Radna, zaś 62 730 zł – zakup czasu antenowego przez tę samą agencję. 42 760,95 zł wydano na produkcję spotu telewizyjnego (produkcja: Robert Stern Consulting).

Dwa razy po 18 450 zł wydano na „publikację materiałów informacyjnych”. Beneficjentami były dwie spółki: Orle Pióro (wydawca „Do Rzeczy”) oraz PMPG Polskie Media (udziałowiec Orlego Pióra, wydawca „Wprost”). 12 546 zł przeznaczył resort na publikację materiałów informacyjnych dla spółki Fratria, wydawcy tygodnika „Sieci”, a 12 300 na to samo dla Instytutu Gość Media (wydaje „Gościa Niedzielnego”).

Jak informuje wiceminister Stanisław Szwed - pieniądze zostały przeznaczone na prowadzenie kampanii promocyjnych dotyczących m.in. polityki prorodzinnej i senioralnej oraz rynku pracy.

Dołącz do dyskusji: 447 tys. zł w budżecie marketingowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, prawie połowa trafiła do TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl