300 Newsweeków na DVD
W poniedziałek 28 maja ukaże się jubileuszowe trzysetne wydanie Newsweek Polska.
Z tej okazji do numeru zostanie dołączona płyta DVD ze wszystkimi dotychczasowymi pełnymi wydaniami Newsweeka w wersji elektronicznej (w formacie e-wydań).
Płyta DVD stanowi liczącą ponad 30 tysięcy stron kronikę wydarzeń z ostatnich lat. Archiwum Newsweeka wyposażone jest w wyszukiwarkę.
Dodatkowo w numerze ogłoszony zostanie konkurs na najlepszą okładkę Newsweeka spośród 300 dotychczasowych.
Trzysetny numer Newsweek Polska ukaże się w niezmienionej cenie (4,50 zł) i nakładzie (ok. 230 tys. egz.).
Całość przedsięwzięcia zostanie wsparta kampanią reklamową w stacjach telewizyjnych (TVP1, Polsat, TVN, TVN24, Discovery), rozgłośniach radiowych (m.in. RMF FM, Trójka), na plakatach citilight oraz w prasie (Newsweek Polska, Dziennik, Fakt, Auto Świat). Kreację przygotowała agencja PZL, media zaplanował Mediacom.
Newsweek Polska pojawił się na rynku 3 września 2001 roku.
Dołącz do dyskusji: 300 Newsweeków na DVD