3 mld juanów na reklamę online w Chinach
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wydatki na internetową reklamę na rynku chińskim wyniosły 3,03 miliarda juanów (440 mln USD).
To o 5,9 procenta więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (2,86 mld juanów) - wynika z danych przedstawionych przez Data Center of the Chinese Internet (DCCI).
Jednak w porównaniu z ostatnim kwartałem 2008 roku nakłady te pozostały na mniej więcej tym samym poziomie, do czego w głównej mierze przyczynił się kryzys gospodarczy i budżetowe cięcia reklamodawców.
Bazując na wynikach odnotowanych w I kwartale, które były niższe od spodziewanych, DCCI obniżyło swoją prognozę odnośnie wzrostu wydatków na reklamę online w Chinach w całym 2009 roku do poziomu 25 procent.
źródło: Marbridge Consulting
Dołącz do dyskusji: 3 mld juanów na reklamę online w Chinach