Dealz ma 250 sklepów w Polsce. Nowym pomysłem powalczy z Żabką
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła swój 250. sklep w Polsce. Jubileuszowa placówka mieści się w Malborku. Jednocześnie do czterech sklepów poszerzone zostaną testy strefy dań gotowych, które są m.in. konkurencją dla oferty Żabki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Otwarty w Malborku w Parku Handlowym Koszykowa przy ulicy Koszykowej 2 sklep, o powierzchni 450 mkw., jest pierwszą placówką marki w tym mieście i zarazem 250. sklepem Dealz w Polsce. W ciągu ostatniego półrocza sieć zwiększyła liczbę swoich polskich placówek o 50, a w najbliższych tygodniach planowane są otwarcia kolejnych punktów.
Jest to odpowiedź firmy na duże zainteresowanie klientów sklepami, które oferują dobrej jakości produkty i marki w przystępnych cenach. W segmencie value retailers dziś działają też m.in. sieć Pepco, która ma ponad 1,2 tys. sklepów w Polsce, dynamicznie się rozwijające się sieci Tedi i Action, nowy graczem na tym rynku jest zaś Woolworth.
Sieć Dealz chce mieć ponad 300 sklepów pod koniec roku
Różnorodny asortyment sklepów Dealz obejmuje około 3000 produktów międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sieciach handlowych. W ofercie znajdują się m.in. artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt.
- Dealz kontynuuje realizację założonej strategii dynamicznego rozwoju, która już przynosi wymierne efekty. Przykładowo w I kwartale bieżącego roku otworzyliśmy nowe centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, w tym samym okresie wprowadziliśmy nową odsłonę sklepu i rozpoczęliśmy proces rebrandingu obiektów, które powstały w poprzednich latach. Teraz otworzyliśmy 250. sklep, a do końca roku chcemy posiadać w Polsce ponad 300 placówek, co oznacza radykalne przyspieszenie rozwoju firmy. Rosnąca popularność marki jest zasługą m.in. naszej unikatowej oferty, która wpisuje się w potrzeby klientów poszukujących sposobów na tańsze zakupy bez kompromisów w zakresie jakości - powiedział Marcin Langowski, managing director Dealz Poland.
Dealz w Poznaniu jak Żabka
Sieć planuje dalsze wzmacnianie oferty artykułów do codziennego użytku oraz rozbudowę asortymentu convenience o nowe produkty i marki. Od lipca w placówce w centrum Poznania (ul. Półwiejska) sieć testuje sprzedaż dań gotowych: ciepłe posiłki i dania na wynos znaleźć można w lodówkach. W ofercie gastronomicznej testowego sklepu znajdują się m.in: hot dogi, słodkie wypieki, zestawy obiadowe a także kawa.
- Planujemy rozszerzenie testów o kolejne cztery lokalizacje. Na podstawie wyników testów będziemy podejmować dalsze decyzje o rozwoju tej ofert – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Dealz Polska.
Wraz z otwarciem nowego sklepu w Malborku, Dealz wystartował również z nową akcją pod hasłem „Czysty zysk”, w ramach której promuje wysokiej jakości produkty chemii gospodarczej m.in. z Niemiec i Wielkiej Brytanii. - Informacje o aktualnych promocjach można znaleźć na specjalnych materiałach POS umieszczonych w sklepach, a także w katalogu online z przeglądem produktów, który został wzbogacony o praktyczne wskazówki na temat sprzątania, prania i prasowania - informuje nas biuro prasowe Dealz.
Steinhoff International, holding będący właścicielem 72 proc. akcji Pepco Group, bankrutuje. Spółka ma zostać rozwiązana, a jej aktywa, w tym Pepco Group, zostaną wystawione na sprzedaż.
Dołącz do dyskusji: Dealz ma 250 sklepów w Polsce. Nowym pomysłem powalczy z Żabką