SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

23. edycja akcji „Reklama Dzieciom” w pierwszy dzień świąt w TVP1

25 grudnia br. po „Wiadomościach” TVP1 wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne. Telewizja Polska po raz 23. zorganizuje akcję „Reklama Dzieciom”.

Tegoroczny dochód z „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w biurze zarządu i spraw korporacyjnych Telewizji Polskiej do 31 grudnia br. Do udziału w akcji organizacje będą kwalifikowane przez komisję ds. darowizn.

Blok „Reklama Dzieciom” zostanie wyemitowany w TVP1 w piątek 25 grudnia br. po głównym wydaniu „Wiadomości” (około godz. 19.50). Przychody z reklam w nim emitowanych będą zależeć od jego całkowitej widowni, obliczonej na podstawie danych telemetrycznych dostarczonych przez Nielsen Audience Measurement.

Reklamodawcy za punkt 1 GRP (czyli dotarcie do 1 proc. grupy docelowej) muszą zapłacić 10 tys. zł netto. Taki sposób sprzedaży reklam w bloku charytatywnym TVP wprowadziła dwa lata temu, wcześniej sprzedawała w nim czas reklamowy z cennika.

W ciągu minionych 22 lat Telewizja Polska zebrała w ramach „Reklamy Dzieciom” ok. 20,8 mln zł, które przekazała ponad tysiącowi placówek wspierających najmłodszych. W samym zeszłym roku akcja przyniosła 821 tys. zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. średni udział TVP1 w rynku wyniósł 13,18 proc.

Dołącz do dyskusji: 23. edycja akcji „Reklama Dzieciom” w pierwszy dzień świąt w TVP1

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdzisiek M.
To szczytny pomysł, ale mam do niego jedno " ale", polskie dzieci nie czytają w ogóle książek, ja uważam, ze powinno być Brzechwa dzieciom !!!! Wesołych Świąt !!!
0 0
odpowiedź