SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

22 linie produktów PepsiCo dają sprzedaż na poziomie miliarda dolarów rocznie

Firma PepsiCo ogłosiła, że Diet Mountain Dew, Brisk oraz napoje kawowe RTD (Ready-To-Drink) Starbucks osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad miliarda dolarów rocznie. Wzrost sprzedaży tych napojów zapewnił poszerzenie portfolio marek PepsiCo do 22 linii produktów. Obecnie firma PepsiCo oferuje największy na świecie asortyment artykułów żywnościowych i napojów.

  Wzrost sprzedaży Diet Mountain Dew, Brisk i napojów kawowych RTD Starbucks jest wynikiem realizowanej z sukcesem strategii rozwoju najbardziej cenionych marek napojów i artykułów żywieniowych, którymi każdego dnia cieszą się konsumenci w ponad dwustu krajach.

Od 2000 roku firma PepsiCo podwoiła liczbę marek, które generują sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów rocznie, dołączając do niej w ostatnich latach pięć kolejnych linii produktów. Dzięki zapoczątkowanej na początku lat 90. współpracy z firmami Unilever i Starbucks, opartej na zasadzie join venture, firma PepsiCo jest producentem i dystrybutorem marki Brisk oraz napojów  kawowych RTD Starbucks - czytamy w komunikacie.

O marce Diet Mountain Dew
Diet Mountain Dew został wprowadzony do sprzedaży w 1988 roku.  Obecnie jest ósmym napojem gazowanym firmy, który generuje sprzedaż detaliczną na poziomie miliarda dolarów rocznie. Diet Mountain Dew osiągnął rekordową popularność angażując się w sponsoring kierowców NASCAR i szkolnych drużyn koszykówki oraz organizując promocje konsumenckie, co wpłynęło na podwojenie sprzedaży napoju w ostatnich 10 latach. W Stanach Zjednoczonych Diet Mountain Dew jest obecnie w ujęciu ilościowym liderem w kategorii półlitrowych dietetycznych napojów gazowanych.

O marce Brisk
Napoje marki Brisk są szczególnie popularne w Stanach Zjednoczonych, gdzie w ciągu ostatnich trzech lat zanotowano 30% wzrost sprzedaży. W kampanii promującej napój wykorzystano postacie z kultowego filmu „Gwiezdne Wojny”. Brisk jest sprzedawany w ramach Pepsi Lipton Tea Partnership - współpracy joint venture zawartej w 1991 roku z firmą Unilever. Dzięki tej współpracy firma PepsiCo osiągnęła pozycję lidera w kategorii herbat RTD na wielu światowych rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych oraz Europie Wschodniej i Zachodniej.

O marce Starbucks
W 1994 roku firma PepsiCo nawiązała współpracę ze Starbucks, tworząc oparty na zasadzie join venture North American Coffee Partnership. Dzięki efektywnej współpracy powstała nowa kategoria napojów kawowych North American RTD, produkowanych i dystrybuowanych przez PepsiCo. Marka jest zdecydowanym liderem w swojej grupie i posiada ponad 90% udziałów
w segmencie napojów kawowych RTD w Stanach Zjednoczonych. Oprócz butelkowanej Frapuccino, która jest największą linia produktową w portfolio napojów RTD Starbucks, firma PepsiCo z sukcesem wprowadziła także nowe produkty, takie jak Starbucks Doubleshot Energy+Coffee.
  
Dzięki wzrostowi sprzedaży Diet Mountain Dew, Brisk i napojów  kawowych RTD Starbucks, firma PepsiCo oferuje aż 14 napojów, których sprzedaż detaliczna wynosi ponad miliard dolarów rocznie. Według danych firmy badawczej Information Resources, w portoflio PepsiCo znajdują się trzy z sześciu najlepiej sprzedawanych napojów i artykułów żywieniowych
w Stanach Zjednoczonych. Są to marki Pepsi-Cola, Mountain Dew i Gatorade. PepsiCo posiada również osiem linii artykułów żywieniowych, które generują roczną sprzedaż na poziomie miliarda dolarów rocznie, z czego największą marką jest oczywiście Lay’s. Powiększenie portfolio marki Lay’s było spowodowane rozwojem na rynkach zagranicznych, w tym również w krajach kluczowych gospodarek wschodzących, takich jak Rosja, gdzie marka będzie świętować niedługo swoje dwudziestolecie. 

Do marek, które generują roczną sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów należą: Aquafina, Brisk, Cheetos, Diet Mountain Dew, Diet Pepsi, Doritos, Fritos, Gatorade, Lay’s, Lipton, Mirinda, Mountain Dew, Pepsi, Pepsi Max, Ruffles, Quaker, 7UP(poza Stanami Zjednoczonymi)  Sierra Mist, napoje RTD Starbucks, Tostitos, Tropicana i Walkers.

Dołącz do dyskusji: 22 linie produktów PepsiCo dają sprzedaż na poziomie miliarda dolarów rocznie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl