215 tys. egz. to sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika “Naj”
Pierwszy numer pisma “Naj” (G+J Polska) po przekształceniu tytułu z tygodnika w miesięcznik sprzedał się w ilości 215 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. Wydanie to było numerem lipcowym i ukazało się na rynku 10 czerwca br.
Kolejny, sierpniowy numer “Naj” – według wstępnych szacunków wydawnictwa – rozszedł się w ilości 245 tys. egz.
Dla porównania, z danych ZKDP wynika, iż rozpowszechnianie płatne razem tygodnika “Naj” w okresie od stycznia do maja br. wyniosło tylko 136 628 egz. Z kolei w czerwcu ub.r. pismo osiągnęło wynik na poziomie 180 516 egz., a w lipcu ub.r. - 192 029 egz.
„Naj” po relaunchu poradnikowy, aż do bólu!
“Naj” po przemianie w miesięcznik, zyskał nową szatę graficzną, większą objętość, a jego zawartość została odświeżona – magazyn poszedł w stronę ekspresowego poradnictwa. Relaunch tytułu wsparto kampanią o wartości 4 mln zł.
Dołącz do dyskusji: 215 tys. egz. to sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika “Naj”