Katarzyna Pilitowska i Martyna Gańko w dziale obsługi klientów 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyły Katarzyna Pilitowska (poprzednio związana z Concept Interactive) i Martyna Gańko (ostatnio pracująca w domu mediowym Mindshare).
Katarzyna Pilitowska pełni funkcję account managera. W branży pracuje od sześciu lat - ostatnio w agencji Concept Interactive, a wcześniej w Harder&Harder. Prowadziła projekty dla takich marek, jak Bank PKO BP, Unilever, Oceanic, Itaka, Douglas. Koordynowała działania zarówno w zakresie marketingu ATL jak i BTL. Pracowała przy produkcjach tv i sesjach zdjęciowych oraz aktywacjach z udziałem topowych influencerów. Ostatnio zajmowała się głównie digital marketingiem.
Martyna Gańko, która w 180heartbeats + Jung v Matt została junior account executive, w reklamie pracuje od dwóch lat. Wcześniej koordynowała niestandardowe projekty w domu mediowym Mindshare - nietypowe kanały komunikacji, content marketing, eventy. Pracowała dla takich marek, jak FOX, National Geographic, Magnum (współorganizowała coroczny, głośny pokaz mody), Dove , Rexona, Rama.
Pilitowska i Gańko odpowiadają w 180heartbeats + Jung v Matt m.in. za obsługę Kotliny Natury, Dakea i Ben&Jerry's. Dział obsługi klienta agencji zatrudnia obecnie osiem osób, a kieruje nim Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca & partner.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Pilitowska i Martyna Gańko w dziale obsługi klientów 180heartbeats + Jung v Matt