156 prac w konkursie KTR
Na short listy zakwalifikowało się 156 prac
W dniach 15 - 18.04, w muzeum Xawerego Dunikowskiego w Warszawie (zwanego Królikarnią) obradowało Jury konkursu Klubu Twórców Reklamy. Jurorzy w 6 grupach (Reklama: print, telewizja/radio; Graphic/Design; Nowe Media=Internet; Warsztat fotografia, Warsztat film - lista jurorów na stronach www.ktr.org.pl) obradowali pod przewodnictwem Timo Eweri z Hassan & Partners przybyłego na zaproszenie KTR z Finlandii. Obradami opiekowali się Kot Przybora Prezes KTR wspólnie z Darkiem Zatorskim z Zarządu KTR - odpowiedzialnym za regulamin konkursu, oraz przedstawiciel Kancelarii Wasilkowski i Wspólnicy współpracującej z Deloitte. Jurorzy głosowali za pomocą urządzeń do głosowania użyczonych przez firmę Hevlet Packard.
Na liście nominowanych znalazły się następujące Firmy, Agencje, osoby prywatne i Domy Produkcyjne :
AD FABRIKA FCB, ALABAMA ART BUING & PRODUCTION, AMG.NET, ARGONAUTS, BRAIN, BRAND NATURE ACCESS, BUM, CONECTO, DDB WARSZAWA, DEFINITION DESIGN, DIGITAL ONE, EDIPRESSE POLSKA, EURO RSCG DIALOG, FILM REPUBLIC, FOTOGRAFIA REKLAMOWA RAFAŁ KOLASIŃSKI, G7, GREY WORLDWIDE WARSZAWA, GRUPPA 66/OGILVY, J. WALTER THOMPSON - PARINTEX, JASIEŃSKI-STADNICKI, K2 INTERNET, LEO BURNETT, LOCOMOTIVA, MAMASTUDIO/ZUZANNA KRAJEWSKA, MCCANN-ERICKSON POLSKA, NOS/BBDO, OGILVYONE, PUBLICIS, PZL, SAATCHI & SAATCHI POLAND, SHOLTZ & FRIENDS WARSZAWA, SODA ADVERTISING, STUDIO INTERNETOWE ORBITA, STUDIO4, TBWA WARSZAWA, TRZYCZTERY, UPSTAIRS YOUNG & RUBICAM, WHITE CAT;
Jury Reklama print oceniło również prace zgłoszone do konkursu Young Creatives.
Nagrody zostaną wręczone 26 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: 156 prac w konkursie KTR