150 wydanie "Businessman Magazine"
150 jubileuszowe wydanie miesięcznika Businessman Magazine
We wrześniowym, jubileuszowym wydaniu miesięcznika znalazły się specjalne materiały redakcyjne: podsumowanie 12 ostatnich lat historii gospodarczej Polski oraz wyjątkowy wywiad z guru marketingu - Wally Olinsem. - Z każdego roku istnienia "Businessman Magazine" wybraliśmy jedno wydarzenie, które w największym stopniu zmieniło sytuację polskiego biznesu - mówi redaktor naczelny Wojciech Romański. - Przypomnieliśmy nie tylko zmiany makroekonomiczne, ale też wydarzenia politycznie mniej spektakularne, lecz o wielkim lub symbolicznym znaczeniu dla rozwoju rynku, np. pojawienie się telefonii komórkowej czy pierwszej strony internetowej polskiej firmy.
Redakcja "Businessman Magazine" w 150 wrześniowym wydaniu podsumowuje dotychczasowe wydarzenia gospodarcze, ale również prognozuje. Pokazuje polskie branże, firmy i marki przyszłości - już istniejące i aktywne na rynkach zagranicznych, ale wciąż czekające na prawdziwe odkrycie.
- Prezentujemy marki unikatowe, zgodnie z radą Wally Olinsa, prezesa Saffron Brand Consultants, by postawić na coś specyficznie polskiego - komentuje redaktor Wojciech Romański - A czas jest dobry, bo dzięki uczestnictwu w wojnie w Iraku staliśmy się - jak mówi Ollins - "członkiem wąskiej, lecz wpływowej grupy państw".
150 wydanie "Businessman Magazine" wsparte jest promocją w prasie, radiu i Internecie, a jubileuszowa gala odbędzie w końcu września. Najnowsze wydanie ukazało się w kioskach 26 sierpnia br.
Businessman Magazine - miesięcznik przewidujący i analizujący trendy w ekonomii i biznesie, wydawany od 1990 r., początkowo jako dwumiesięcznik, a od 1992 r. jako miesięcznik. Merytoryczną wartość magazynu stanowią raporty i analizy branżowe i makrogospodarcze, komentarze do aktualnych wydarzeń w kraju i na świecie, rankingi polskich firm i ludzi biznesu. Ukazuje się w nakładzie 60 tys. egz., z czego 20 tys. egz. dystrybuowane jest w prenumeracie.
Dołącz do dyskusji: 150 wydanie "Businessman Magazine"