133 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2” w TVP1
Drugi sezon programu „Firmowe ewolucje” ogląda średnio 133 tys. widzów. TVP1 w paśmie emisji misyjnego cyklu zdecydowanie przegrywa walkę ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
W jesiennej ramówce br. cykl „Firmowe ewolucje” nadawany jest na antenie TVP1 we wtorki o godz. 22.50. Średnia oglądalność odcinków programu pokazanych w okresie od 6 września do 4 października br. wyniosła 133 tys. widzów, co przełożyło się na 1,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji nadany 4 października br. Obejrzało go 184 tys. osób.
Trzy topowe odcinki
Wszyscy 4+ |
||
Data |
AMR |
SHR% |
04-10-2016 |
183 717 |
2,12% |
20-09-2016 |
141 497 |
1,72% |
13-09-2016 |
111 896 |
1,38% |
Dla porównania, pierwszą edycję cyklu emitowaną w okresie od 23 września do 2 grudnia ub.r. oglądało średnio 437 tys. widzów przy udziałach na poziomie 4,05 proc. w grupie 4+ i 3,58 proc. w grupie 16-49. Wówczas program nadawany był w środy ok. godz. 22.15.
TVP1 w paśmie emisji „Firmowych ewolucji” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący wówczas „Kubę Wojewódzkiego”, którego udział wynosi 14,76 proc. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne; 13,99 proc. udziału), a trzecia wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 (pasmo filmów dokumentalnych; 9,30 proc.).
Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest Polsat, a dalej plasują się odpowiednio: TVN, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność cyklu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 4+ |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVN |
1 230 123 |
14,76% |
690 992 |
17,08% |
921 497 |
16,17% |
Polsat |
1 165 990 |
13,99% |
742 944 |
18,36% |
956 057 |
16,77% |
TVP2 |
775 066 |
9,30% |
272 737 |
6,74% |
470 426 |
8,25% |
TVP1 - Firmowe ewolucje 2 |
132 704 |
1,59% |
58 683 |
1,45% |
78 341 |
1,37% |
Celem programu „Firmowe ewolucje” jest zachęcenie firm do dalszego rozwoju i przekazanie im wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu.
Drugą edycję cyklu prowadzi Arkadiusz Mierzwa, który w tej roli zastąpił Macieja Orłosia.
Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.
Dołącz do dyskusji: 133 tys. widzów „Firmowych ewolucji 2” w TVP1