SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"+1" - przycisk Google także w reklamach

Google zapowiedziało, że z początkiem października funkcjonalność przycisku +1 zostanie rozszerzona o reklamy displayowe. Za pomocą jednego kliknięcia użytkownicy będą mogli polecać stronę docelową reklamy swoim znajomym i osobom z listy kontaktów.

Włączenie osobistych rekomendacji do reklam displayowych ma zmienić sposób postrzegania reklam przez użytkowników. Według Google, reklama displayowa jest znacznie skuteczniejsza, jeżeli użytkownik widzi, którzy jego znajomi i osoby z listy kontaktów polecają daną stronę.

Przykładowo, gdy internauta zobaczy reklamę tanich biletów lotniczych będzie mógł kliknąć znajdujący się przy niej przycisk +1, aby polecić ofertę swoim znajomym. Gdy ci będąc zalogowanymi w Google zauważą tę reklamę, zobaczą również u dołu zdjęcie internauty z informacją, że zarekomendował ją za pomocą przycisku +1.

Przycisk i rekomendacje +1 pojawią się u dołu reklam displayowych, po czym będą stopniowo znikać do czasu, aż użytkownik najedzie myszką na reklamę. Bedzie też można zamknąć nakładkę, klikając przycisk "x".

Google informuje, że przycisk +1 obok reklamy odnosi się do jej strony docelowej, w związku z czym nie ma znaczenia, czy pojawi się on na stronie wyników wyszukiwania, w witrynie czy obok reklamy displayowej - dana +1-ka dotyczy tej samej treści w całym internecie, niezależnie od tego, gdzie jest wyświetlana.

W sieci reklamowej Google przycisk +1 może być dodawany do reklam graficznych, animowanych (GIF), flashowych i displayowych oraz wybranych zasobów reklamowych na telefony komórkowe. Można także umieścić go w reklamach multimedialnych DoubleClick, wyświetlanych w sieci reklamowej Google lub poza nią.

Internetowy gigant podaje, że od czasu wprowadzenia przed kilkoma miesiącami przycisku +1, został on zainstalowany na ponad milionie witryn w całym internecie, których liczba dziennych wyświetleń przekracza 4 miliardy.

Dołącz do dyskusji: "+1" - przycisk Google także w reklamach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl