SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem

Nowy program „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,05 mln zł.

fot. TVP/Waldemar Kompała fot. TVP/Waldemar Kompała

Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, wyemitowanych w okresie od 7 listopada do 5 grudnia 2020 roku wyniosła 1,33 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 9,20 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w soboty o godz. 20.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 1,85 mln osób.

Nadawany w poprzednich tygodniach w tym samym paśmie program „Ameryka da się lubić” oglądało 1,15 mln osób, co przełożyło się na 8,45 proc. udziału w 4+, 5,71 proc. w 16-49 oraz 6,09 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie emisji „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 10,01 proc.), trzeci - TVN (filmy fabularne i „Lego Masters”; 7,46 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmowe; 5,76 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka była druga.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 1,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W ramach nowego show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” stacja przypomina widzom kultowe programy i seriale. Cykl prowadzi Tomasz Kammel a kapitanami drużyn są Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie drużyny gwiazd związanych z popularnymi produkcjami Dwójki.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,33 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 wiceliderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ogladacz
Czyli TVP razem liderem w sobotni wieczór.
0 0
odpowiedź
User
Gut
Niechże Polsat zrobi coś z tą sobotą. 6% w komercyjnej to nawet gorzej od The Four, które wiosną wyleciało po 2 odcinkach.
0 0
odpowiedź
User
Buba
No całkiem fajnie wyszło
0 0
odpowiedź