Prezes UOKiK ukarał Vectrę za podwyżki opłat na podstawie tzw. klauzul inflacyjnych, wprowadzone w trakcie trwania umów bez zgody klientów. Firma ma zwrócić użytkownikom pieniądze i zapłacić ponad 68 mln zł grzywny.
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosił start aukcji częstotliwości dla pasm 700 i 800 MHz, mających służyć m.in. do sieci 5G. Po konsultacjach rynkowych mocno obniżono cenę wywoławczą.
Nowy serial plarformy Max „Miasto Mrozów” opowie mroczne tajemnice Helu. W głównych rolach wystąpią Magdalena Popławska, Grzegorz Damięcki, Jacek Koman i Bartosz Gelner.
W trzecim kwartale 2024 r. grupa InPost przy wzroście przychodów o 22,6 proc. do 2,53 mld zł zarobił na czysto 250 mln zł. W trzech kwartałach zainwestowała 986 mln zł, o 40 proc. więcej niż przed rokiem. Dużo więcej nowych Paczkomatów niż w Polsce stawia na rynkach zagranicznych.
Pod koniec listopada na ekrany Jedynki trafi serial „Niepewność. Zakochany Mickiewicz”, będący roszerzeniem filmowej produkcji o Adamie Mickiewiczu. To realizacja projektu zapowiadanego jeszcze za poprzedniego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza.
Podczas ostatniego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchyliła koncesje dwóch telewizji lokalnych: TV Morąg oraz TV Pogranicze/Pogranicze TV/Telewizja Pogranicze. Prof. Tadeusz Kowalski z KRRiT informuje, że najprawdopodobniej nadawcy zdecydowali się na zakończenie nadawania z przyczyn finansowych.
Radio ZET po 18 latach zrezygnowało z linera „Siła muzyki”. Obecnie stacja ma dwa hasła antenowe: „Muzyka nr 1" oraz „Radio ZET i już".
Redakcja Wirtualnemedia.pl ma zaszczyt zaprosić na autorską konferencję „Brand new(s) konferencja Media | Technologie | Marketing i PR”, która odbędzie się 26 listopada (wtorek) w Klubie WP. Wstęp bezpłatny po rejestracji.
Telewizja Polska weźmie udział w przyszłorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Najbliższa edycja muzycznego konkursu organizowanego przez Europejską Unię Nadawców odbędzie się w maju 2025 roku w Bazylei.
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 11 skarg na „Pytanie Dnia” TVP Info z 1 listopada. W programie tym Dorota Wysocka-Schnepf rozmawiała z wdową po Piotrze Szczęsnym, który w 2017 roku dokonał aktu samospalenia. Widzom nie spodobało się mówienie o samobójstwie.
PKO Bank Polski podpisał dwuletnią umowę z agencją Havas Warsaw, w zakresie kompleksowej obsługi reklamowej. Agencja będzie obsługiwać bank, jego fundację i inne spółki z grupy kapitałowej.
Funkcjonariusze CBA weszli w czwartek do siedziby Polsatu - informuje portal Onet. Poprosili o wydanie dokumentów. Chodzi o umowy sublicencyjne z TVP na mecze reprezentacji Polski. Komunikat w tej sprawie przesłała nam Telewizja Polsat.
Jakub Wątor z końcem listopada br. odchodzi z portalu Goniec.pl (Iberion) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno z Gońcem pożegnali się Anna Kalczyńska oraz Mateusz Baczyński.
Telewizja Polsat w przyszłym roku planuje pokazać 22. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Jednak program ma nie pojawić się w wiosennej ramówce, a dopiero jesienią - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W marcu do jego pasma trafić miałby reaktywowany talent-show „Must be the music”.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchyliła koncesję kanałowi Patronite Travel. - Po przeprowadzeniu analizy biznesowej i uwzględnieniu oczekiwań widzów podjęliśmy decyzję, że nie uruchamiamy projektu Patronite Travel - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Wirtualnej Polski Holding.
Ernest Zozuń nie będzie już prowadził audycji w radiowej Trójce, przenosi się do Polskiego Radia 24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz wrócił do publicznej rozgłośni w październiku br.
Fotografka Judyta Papp wygrała w Sądzie Apelacyjnym z portalem Wykop. Nadal czeka na publikację przez serwis przeprosin. Wykop zapowiada złożenie skargi kasacyjnej.
Od 9 listopada TVP3 Opole planuje emitować cykl „Karty na stół”. Gospodarzem programu publicystycznego, który ma ukazywać się co sobotę o godz. 17.00 będzie Mariusz Studzienny. - W swojej formie będzie to format z grupy takich cykli jak „Woronicza 17”, „Kawa na ławę” czy „Śniadanie u Rymanowskiego” - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kasprzyk, szef ośrodka.
Rusza kampania świąteczna T-Mobile pod hasłem „Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość”. Spot jest adaptacją międzynarodowej komunikacji i osadzony jest w świecie baśni.
Dokładnie 25 stycznia minie 20 lat od premiery programu „Szkło kontaktowe”, który od tamtej pory nieprzerwanie nadawany jest na antenie TVN24. Z tej okazji redakcja szykuje specjalne wydarzenie w jednym ze stołecznych teatrów transmitowane także w TVN24.